شرایط و ضوابط

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده از خدمات وب­سایت کرپین به دقت ملاحظه فرمایید. خرید از وب‏سایت کرپین به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از خدمات این وب­سایت است
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های وب­سایت کرپین منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت این قوانین می باشد. در صورتی که در قوانین مندرج، در آینده تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی خواهد شد.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش بپردازد و به خرید کالا یا خدمات اقدام کند.
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات وب­سایت کرپین استفاده می‏‌کنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که وب­سایت کرپین به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین تمام مکاتبات و پاسخ‌های وب­سایت از طریق آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند و مورد تایید او است صورت می‌گیرد.
جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و یا پروموشن‌ها، امکان دارد وب­سایت کرپین برای اعضای وب­سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند آن را به اطلاع گرداننده وب­سایت رسانده و عضویت خود در خبرنامه را لغو کنند.
سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی
وب­سایت کرپین به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند و متعهد است در این راستا، از تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر کردن اطلاعات و ارتباطات استفاده کند.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
روز کاری به معنی روز شنبه تا چهار شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.
کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در وب سایت کرپین به وسیله پیامکتایید می شوند و در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. وب­سایت کرپین همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در وبسایت به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای وب­سایت کرپین محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند.
در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و اطلاعات تکمیلی محصولات، وب­سایت کرپین حق بلا اثر نمودن سفارشات را دارد. وب­سایت درصورت بلا اثر کردن هر سفارش، موظف است در اسرع وقت، وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز ‌نماید و مشتری می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نداشته باشد.
کاربران باید هنگام ثبت نام و تکمیل سفارش کالای مورد نظر خود، فرم ها را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند.
با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد و یا صدور فاکتور حقوقی وجود ندارد.
وب سایت کرپین امکان ارائه سرویس پرداخت در محل را ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ سفارش‌ها از طریق درگاه پرداخت الکترونیک تسویه شود.
خسارت در هنگام حمل و نقل
وب­سایت کرپین همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها را در نهایت صحت و بدون دریافت هر گونه هزینه اضافه بابت ارسال به دست مشتریان خود در سراسر کشور برساند.
آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به وب سایت کرپین از طریق تلفن و یا ایمیل اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده برای وب­سایت کرپین فرستاده شود تا سفارش مجددا برای خریدار ارسال و یا وجه آن بازگردانده شود.
سرویس مهلت تست 14 روزه 
در راستای ایجاد فضای اعتماد، وب­سایت کرپین این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که توسط این وب­سایت به فروش می رسند تا 14 روز پس از تاریخ ارسال، دارای فرصت تست باشند و در صورت برآورده نشدن رضایت مشتری، آنها را باز پس گرفته و وجه مورد نظر را تا 24 ساعت بعد از دریافت محصولات به حساب مشتری واریز کند. مشتری نیز متعهد می شود، در صورت نارضایتی از محصولات فروخته شده، مطالب را اول با تلفن به وب­سایت کرپین اطلاع داده و سپس محصولات را به هزینه خود به دست وب سایت کرپین برساند.
سیاست قیمت گذاری
با نهایت احترام به کاربران، وب­سایت کرپین نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، وب­سایت موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس از ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی شده و قیمت جدید اعمال می‏‌شود. قیمت کلیه محصولات با احتساب هزینه‏‌های بسته بندی و ارسال است و مشتری مبلغ مازاد برقیمت اعلام شده در وب­سایت پرداخت نمی‏‌کند.